
Re: Rollcages τί ισχύει τελικά?
Φωκίων καλημέρα και καλό Φθινόπωρο,
κανένα πρόβλημα συνάδελφε, όλοι λειτουργούμε ακόμη με πιό αργούς ρυθμούς άλλωστε.
Για την διπλή καμπύλη στα πόδια της εμπρός αψίδας αφού υπάρχει περιορισμός μόνο για μία από την FIA μάλλον θα πρέπει να προσαρμοστεί και το rollcage έτσι ώστε να έχει μόνο μία.
Αυτό άλλωστε είναι εύκολο αν και θα εμποδίζει ιδιαίτερα την είσοδο και έξοδο οδηγού και συνοδηγού στο Defender. (υπάρχει βλέπεις το "τελλάρο" της βάσης των εμπρός καθισμάτων από κάτω από τα καθίσματα και ο χώρος είναι ήδη περιορισμένος)
-----------------
Διορθώνω την παλαιότερη καταχώρηση μιας και έψαξα και βρήκα το κείμενο των προδιαγραφών που ορίζονται από την FIA για τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα.
Το πλήρες κείμενο σε μορφή .pdf μπορείτε να το βρείτε στο site της FIA και πιό συγκεκριμένα εδώ:
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 080910.pdfΑυτό που αναφέρεται στην συζήτηση μας για τα εμπρός πόδια (όπου έχει απόλυτο δίκαιο) είναι το σχεδιάγραμμα 238-1 και το κείμενο κάτω από αυτό στην σελίδα 8 του αρχείου. Τα των rollcages για τα αυτοκίνητα κατηγορίας Τ1 ορίζονται στο άρθρο 8 το οποίο αρχίζει στην σελίδα 6 του αρχείου.
Θα ψάξω και εγώ να βρω τους κανονισμούς για το ΒΤCC και σου στέλνω ό'τι βρω.
Καλημέρα και πάλι.