Προβολή αναπάντητων δημοσιεύσεων | Προβολή ενεργών θεμάτων Τώρα είναι 24 Σεπ 2018, 11:30



Απαντήστε στο θέμα  [ 18 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Rollcages τί ισχύει τελικά? 
Συγγραφέας Μήνυμα
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 18:51
Δημοσιεύσεις: 9473
Τοποθεσία: Ωρωπός Αττικής (190 15)
Δημοσίευση Rollcages τί ισχύει τελικά?
Γιάννη Αθανασίου (συγκεκριμένα)

Πρώτα από όλα να πω και τις προσωπικές συγκεκριμένες ευχές για εχθές. Ειπώθηκαν φυσικά ήδη γενικά μέσω των ευχών για τα μέλη του φόρουμ αλλά αφού μιλάμε και απευθείας σήμερα αρπάζω την ευκαιρία για μερικές ευχές ακόμη !!!!!

Για πές μας βρε Γιάννη μου τελικά τί ισχύει με τα rollcages για τα τετρακίνητα.

Καλός συνάδελφος που ρώτησε άκουσε σαν απάντηση ότι απαγορεύονται πλέον τα ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ rollcages.

Αληθεύει αυτό το παρανοϊκό?
Και το λέω παρανοϊκό γιατί πώς γίνεται στις χώρες με ιστορία δεκαετιών σε αγώνες τετρακινήτων να επιτρέπονται τα εξωτερικά rollcages και στην χώρα μας να απαγορεύονται. Μήπως ξέρουμε κάτι που οι κουτόφραγκοι αγνοούν (όπως έχει γίνει με τον "φωστήρα" Σουφλιά και την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης....)

Γιατί αν μη τι άλλο τα εξωτερικά rollcage είναι ΣΑΦΩΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ για τον οδηγό και τον συνοδηγό και ιδίως στα περιορισμένου εσωτερικού χώρου Defenders.

Πιό συγκεκριμένα πώς γίνεται τα εξωτερικά rollcages να έχουν την έγκριση του MSA και του ARC στην Αγγλία και το ίδιο εξάρτημα να είναι μη αποδεκτό στην Ελλάδα?
( ΜSA & ARC = Motoring Sport Association & Association of Rover Clubs δηλαδή ενας εκ των αρχαιοτέρων ενώσεων αγωνιζομένων στην Αγγλία και ο αρχαιότερο και πρώτο Αγγλικό συλλογικό όργανο οχημάτων Rover/Land Rover (μάλιστα ο ελληνικός σύλλογός μας είναι αναγνωρισμένος μέλος του)


Η γνώμη σου και τα φώτα σου στο επάνω θέμα θα μας βοηθήσουν ιδιαίτερα.

Χαιρετώ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος ηλιθίου"
(ο αχάριστος μπορεί να επανορθώσει, ο ηλίθιος ποτέ)


08 Ιαν 2010, 19:26
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ
Δημοσίευση 
Καλησπέρα,

Χρόνια Πολλά σε όλους Χριστός Ανέστη.
Τελικά τι ισχύει με το rollcage δεν υπάρχει κάποιος από τους υπεύθυνους των αγώνων που να ξέρει;
Τι πρέπει να βάλουμε στα αυτοκίνητά μας για να πληρούν τους κανονισμούς ασφαλείας;
Πως πρέπει να το φτιάξουμε και που πρέπει να πάμε για να μας δώσουν πιστοποίηση του rollcage.
Παντελή έκανες μια πολύ καλή ερώτηση αλλά βλέπω ότι μαλλον κανείς δεν ξέρει.


Σε χαιρετώ Στέλιος.


06 Απρ 2010, 18:40
Προφίλ
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 18:51
Δημοσιεύσεις: 9473
Τοποθεσία: Ωρωπός Αττικής (190 15)
Δημοσίευση 
Στέλιο θα ζήσεις 35.000 χρόνια !!!!

σήμερα μιλούσα με έναν καλό συνάδελφο τετρακίνητο ο οποίος έχει και θέση υπευθύνου για τεχνικό έλεγχο αγωνιστικών οχημάτων.

Τελικά από ότι φαίνεται τα εξωτερικά rollcages ΔΕΝ απαγορεύονται για αγώνες trophy και trial.

από ότι μου είπε όλα γράφονται αναλυτικά και χωρίς ασάφειες στις τεχνικές προδιαγραφές του εξοπλισμού που επιβάλλεται να έχουν τα αγωνιστικά οχήματα ανάλογα με την κατηγορία τους και το είδος του αγώνα.

Αν θέλεις ρίξε μία ματιά στο site της ΕΛΠΑ και μάλλον θα βρεις κάποια άκρη.

Το κοιτάω και εγώ και σου λέω. Απλώς δώσε μου λίγο χρόνο. Το θέμα με ενδιαφέρει και εμένα ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ και θα το ψάξω.

Χαιρετώ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος ηλιθίου"
(ο αχάριστος μπορεί να επανορθώσει, ο ηλίθιος ποτέ)


06 Απρ 2010, 20:09
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Σεπ 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ
Δημοσίευση 
Σ' ευχαριστώ πολύ Παντελή.
Ευτυχώς που έχουμε κι εσένα και μας βοηθάς σε ότι χρειαζόμαστε
και λύνουμε τα προβλήματά μας.

Σε χαιρετώ.


06 Απρ 2010, 21:33
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 85
Δημοσίευση 
Ας προσπαθησω να το εξηγησω κι εγω..
Το θέμα με τα roll cage είναι πιο περίπλοκο από το «είναι – δεν είναι ασφαλές και γερο»
Το θέμα ειναι ποιος το κρινει. Και για τους αγωνες ο μονος που μπορει να το κρινει, ειναι – προσοχή – ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ να το κρινει, ειναι η FIA και κανεις αλλος, εξ’ ου και ο ορισμός σε διαφορα ειδη «FIA APPROVED” Δε παει να ειναι και ξυλινο που λεει ο λογος αν ειναι εγκεκριμενο « ομολογκε « κατα την ελληνική αργκο, ειναι δεκτό. Γι αυτο το λόγο άλλωστε και απαγορευεται ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επεμβαση απο μη εξουσιοδοτημενο προσωπικό πανω σε οτιδήποτε πιστοποιημένο.

Επέκταση της ανωτέρω «ικανότητας να κρίνει» είναι η έκδοση κανονισμών για το «πως» πρέπει να είναι κατασκευασμένα τα «χειροποίητα» τι υλικά πως κολλήσεις πως βάσεις κ.λ.π. διότι η FIA και πάλι έχει εγκρινει ( και υποθέτουμε ελέγξει) μια κατασκευή του προτεινόμενου από αυτή τρόπου.

Εδω ειπισερχεται και η δευτερη παραμετρος περαν της ασφάλειας του πληρώματος αυτής καθαυτής. Κι αυτή δεν είναι άλλη από την ασφαλιστική κάλυψη κατά την διάρκεια του αγώνα «προς τρίτους». Ως γνωστόν η ασφάλιση σας δεν ισχύει κατά την διάρκεια αγώνων είτε του αυτοκίνητου είτε η ιδιωτική ζωης ( δεν ξερω για την Δημοσια) που σημαίνει με απλά λόγια, οτι, ότι ζημιά κάνετε «τρέχοντας σε εναν αγώνα» είτε σε άλλο όχημα είτε σε άνθρωπο είτε σε εν γένη περιουσία, η ασφαλιστική σας ΔΕΝ θα την καλύψει.

Η ΕΘΕΑ λοιπόν, η αγωνιστική αρχη της Ελλάδας, που βάση νομού εκπροσωπεί στην χώρα την FIA έχει (υποχρεωτικά) συνάψει ασφάλεια ( υπάρχει το συμβόλαιο στο site της) για να καλύψει αυτό το κενό. ΑΛΛΑ το έχει κάνει αποδεχόμενη κάποιους τεχνικούς κάνονες ( ένας των οποίων είναι τα rollcage με την συγκεκριμένη ΕΓΓΕΚΡΙΜΕΝΗ το τονιζω μορφή) οι οποίοι πρέπει να τηρούνται. Κι αυτοί οι κανόνες δεν θα μπορούσε να είναι άλλοι από αυτούς που ορίζει μια ανώτερη Αρχή, η FIA δηλαδη ( κι έτσι έχουν όλοι τον ....... καλυμμένο) Σε τελική ανάλυση μην ξεχνάμε ότι τα rollcage δεν είναι street legal αν δεν υπάρχει έγκριση τύπου που να τα περιλαμβάνει.

Κι αυτή είναι η ουσιαστική «αιτία». Το να έχουν όλοι «φορτωμένη αλλού» την ευθύνη και την ασφαλιστική να την αποδεχτεί, εφ’ όσον ολο το «πλαίσιο» ήταν αυτό που της παρουσιάστηκε ότι θα τηρείται. «ΑΥΤΟ» και τίποτα περισσότερο ή λιγότερο.

Το 90αρι για παραδειγμα εχει προβλημα καθοτι το πισω κομμάτι του πρωτον ειναι καμπυλο και δευτερον και κυριωτεροδεν παταει στο δαπεδο ή ακομα καλυτερα στο σασι ως λενε οι κανονισμοι αλλα στην πλαινη λαμαρινα.

_________________
Φωκίων Πετρίτης aka "Μαϊντανός" !!!!!!!!!!!!

DISCO wanabe :):):):)


20 Ιούλ 2010, 10:56
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 85
Δημοσίευση 
Ειναι γεγονος οτι με τα εξωτερικά cage υπηρξε σοβαρό θεμα καθοτι στα Samurai συνηθως δεν..... χωραγαν.

Επεισεις "υπηρχε θεμα" με τα Mantec καθοτι κι αυτα δεν ηταν πιστοποιημενα απο την FIA και εξακολουθουν να μην ειναι εξ οσων γνωριζω.
Απλά πολλά αυτοκινητα φτιαχτηκαν και ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ κληθηκε η σχετική επιστροπή της ΕΘΕΑ βλεποντας καποιες φωτο.. ( :D :D :D ) να δει το θεμα πιο εμπεριστατωμενα και χρησιμοποιηθηκαν αν δεις τον σχετικό κανονισμο σαν υποδειγμα τα σκιτσα της Μαντεκ.

Τα εξωτερικά εκτός κι αν καν τραγικό λαθος εξακολουθουν να μην ειναι αποδεκτα, με την ενοια οτι δεν υπαρχει κανονισμός που να τα καλυπτει στους ελληνικους αγωνες trailride rally raid κ.λ.π.
( και ναι μην ρωτησεις "μα πως τρεχουν"... ε οκ αστο τωρα..)

_________________
Φωκίων Πετρίτης aka "Μαϊντανός" !!!!!!!!!!!!

DISCO wanabe :):):):)


20 Ιούλ 2010, 11:05
Προφίλ
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 18:51
Δημοσιεύσεις: 9473
Τοποθεσία: Ωρωπός Αττικής (190 15)
Δημοσίευση 
Φωκίων καλημέρα,

μία μικρή διόρθωση.

Η MANTEC δεν φτιάχνει rollcages. Αναφέρεσαι στην Safety Devices.

Πάντως rollcage που να καλύπτει τις προδιαγραφές της ΜSA υπάρχει.
(MSA =Motor Sports Association η οποία είναι και η μόνη αναγνωρισμένη από την FIA οργάνωση για μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Αγγλία και οι προδιαγραφές της είναι σύμφωνες με αυτές της FIA)

Υπάρχει σε αρκετές εκδόσεις για Landies ανάλογα με την χρήση και το μοντέλο και τα κατασκευάζει η Protection & Performance ή PPCAGES (www.ppcages.com) η οποία άλλωστε πλέον (εδώ και χρόνια) είναι και η εταιρεία που προμηθεύει και την ίδια την Land Rover με σχετικό εξοπλισμό.

Χαιρετώ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος ηλιθίου"
(ο αχάριστος μπορεί να επανορθώσει, ο ηλίθιος ποτέ)


20 Ιούλ 2010, 11:16
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 85
Δημοσίευση 
Παντελη μου οπως παντα εχεις δικιο για την Μαντεκ.

Για το αλλο θα το κοιταξω αν και "συνεπαγωγικά" δεν νομιζω οτι μπορει να καλυψει.

τα πραγματα ειναι απλά
ή ταμπελακι FIA ή Οπως λεει η FIA.
Αυτα λενε οι κανονισμοι, κι ειναι λογικό αν το καλοσκευτεις. δεν εξεταζει το ποιος το εχει φτιαξει.
ΠΧ η Sparco εχει καθισματα πιστοποιημενα FIA αλλα και μη πιστοποιημενα. Δεν λεει κανεις βεβαια οτι τα δευτερα δεν ειναι καλα. Απλά δεν τρεχουν οπου απαιτουνται απο τους κανονισμους πιστοποιημενα
Σ ευχαριστω!

_________________
Φωκίων Πετρίτης aka "Μαϊντανός" !!!!!!!!!!!!

DISCO wanabe :):):):)


20 Ιούλ 2010, 11:23
Προφίλ
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 18:51
Δημοσιεύσεις: 9473
Τοποθεσία: Ωρωπός Αττικής (190 15)
Δημοσίευση 
Φωκίων οι προδιαγραφές είναι κοινές ανάμεσα σε MSA και FIA.

Αυτό που λες για το ότι η "συνεπαγωγή" δεν ισχύει είναι απολύτως σωστό στο θέμα της "ταμπέλας"

αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να ρωτήσω στην PPCAGES για το αν μπορούν να δώσουν και πιστοποίηση από την ΜSA ότι καλύπτει και τις προδιαγραφές της FIA πράγμα το οποίο καλύπτει πλέον τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά τον τεχνικό έλεγχο.

Τώρα για να έχει και το ταμπελάκι της FIA αυτό σίγουρα θα αυξάνει το κόστος δραματικά (όπως και στα άλλα είδη εξοπλισμού που έχουν αυτή την πιστοποίηση). Πιστεύω λοιπόν ότι στο Ελλαδιστάν δεν θα βρεθεί κάποιος αγωνιζόμενος που θα θέλει να έχει τέτοια πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση για το "ταμπελάκι"

Στην Βουλγαρία πάντως και συγκεκριμενα για το Βουλγαρικό πρωτάθλημα εκτός δρόμου η έκδοση του αγωνιστικού full rollcage της PPCAGES που καλύπτει τις προδιαγραφές της MSA έγινε δεκτή. Οπως είχε γίνει δεκτή και για το Transylvania Trophy προπερσι και πέρσι.

Οσο για το σχόλιο που έκανες για το ότι χρησιμοποιήθηκαν οι εικόνες των εξαρτημάτων της Safety Devices αυτό έχει να κάνει με το "διαφανές" και "καθαρό" παρασκήνιο των αγώνων στο Ελλαδιστάν. Η τακτική των "φωτογραφικών" προδιαγραφών δεν εφαρμόζεται μόνο στους διαγωνισμούς του Δημοσίου φίλε Φωκίων....

Χαιρετώ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος ηλιθίου"
(ο αχάριστος μπορεί να επανορθώσει, ο ηλίθιος ποτέ)


20 Ιούλ 2010, 12:00
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 85
Δημοσίευση 
Επειδη με τις πολλές παραθεσεις δεν τα παω καλα το παω με τις παραγραφους σου!

α. Στην Ελλαδα ξερουμε ή fia approuved ( ταμπελακι ) ή J283 τιποτα αλλο. Προσεχε δεν αμφισβητει κανεις οτι ειναι γερο, ετσι?? εγκεκριμενο δεν ειναι απλά. ( εστω εγγεκριμενο για την Ελλαδα αν θες )
b. Αυτο εννοω

c. Θα το εθετα πιο γενικά το ερωτημα στο στυλ "ποια ειναι η αποψη τους" και "πως χειριζονται αυτοι αναλλογα θεματα".

δ. Λαθος. Γινονται δεντα και χωρις ταμπελακι ( rollcage ) αρκει να τειρουν τις προδιαγραφες του J. Ninos Herby κ.λ.π. κ.λ.π. και να σου πω και κατι?? δινεις ( οχι εσυ γενικά μιλαω ) 1000 και 2000 ευρω για αναρτηση αλλα 1000 ευρω για λαστιχα αλλα ΧΧΧΧ ευρω για βελτιωσεις στο χιλιαρικο που θα σωσει τη ζωη σου κολλάς ???

Ε. γενικά με τα Βουλγαρικα κ.λ.π. εχουμε αρκετα θεματα γιατι αλλους κανονισμους εχουν εκεινει αλλους εμεις οποτε καταλαβαινεις...

ΣΤ. Με παρανόησες (μαλλον) χρησιμοποιηθηκαν υποθετω επειδη ουτε εγω προσωπικά ειχα δει αλλα ολοκληρωμενα σχεδια.. δεν νομιζω οτι υφισταται διαπλοκη. Μη ξεχνας εξαλλου οτι η συγκεκριμενη εταιρεια δεν εχει τιποτα για την πλοιονοτητα των αυτοκινητων των ελληνικών αγωνων 4χ4

Να ΤΟΝΙΣΩ εδω οτι σε καμια περιπτωση δεν εχω σκοπό να ξεκινησω ενα flame προς Θεου. Απλά να βοηθησω

_________________
Φωκίων Πετρίτης aka "Μαϊντανός" !!!!!!!!!!!!

DISCO wanabe :):):):)


20 Ιούλ 2010, 15:43
Προφίλ
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 18:51
Δημοσιεύσεις: 9473
Τοποθεσία: Ωρωπός Αττικής (190 15)
Δημοσίευση 
Φωκίων δεν γεννάται θέμα για flaming, μην ανησυχείς.

κάνουμε μία πολύ λογική και νομίζω και ενδιαφέρουσα συζήτηση για ένα θέμα ασφαλείας, άρα και ιδιαίτερα σοβαρό.

Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν ασχολούνται όμως σοβαρά με το θέμα της ίδιας της ασφάλειάς τους και για αυτό βλέπουμε ιδιοκατασκευές από τουμποσωλήνες στους αγώνες εδώ και χρόνια.

Για την Βουλγαρία δεν αναφερόμουν σε βουλγαρικής κατασκευής πράγματα αλλά στο ότι εκεί θέλουν εξαρτήματα με προδιαγραφές και συγκεκριμένα αναφερόμουν στο αυτοκίνητο που έστησα για εκεί διαγωνιζόμενο και ο οποίος στην αρχή είχε βάλει ένα expedition type full rollcage αλλά όταν πήγε σε αγωνιστική κατηγορία το άλλαξε σε competition (50 χιλιοστά διάμετρο, ειδικών προδιαγραφών, κολλήσεων και ενώσεων) full rollcage για να είναι σωστός στις απαιτήσεις της κατηγορίας του.

Το rollcage που φτιάχνει τώρα ο nino (μιας και τον ανέφερες τον Πέτρο) βασίζεται στο expedition type rollcage του συγκεκριμένου αυτού Βουλγάρου το οποίο και αγόραστηκε για πελάτη του Πέτρου και το οποίο και αντιγράφθηκε μετά (με κάποιες αλλαγές στην θέση μερικών σωλήνων και στις βάσεις επάνω στο σασσί, όπως μου είχε πει όχι μόνο ο Πέτρος αλλά και ο συνάδελφός μας ο Billand που έβαλε ένα ninos made τέτοιο rollcage)

Οσο για το θέμα των σκίτσων υπάρχουν και τα σκίτσα στα έντυπα και τα έγγραφα της ιδίας της FIA.

-----------

Τι θα γίνει Φωκίων πότε θα σε κάνουμε Land Roverά????

Χαιρετώ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος ηλιθίου"
(ο αχάριστος μπορεί να επανορθώσει, ο ηλίθιος ποτέ)


20 Ιούλ 2010, 16:06
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 85
Δημοσίευση 
Ξεκιναω αναποδα.

Μολις βρω τα 6.000 ευρω που πουλαει ενας γειτωνας ενα Disco1 σε ΠΟΛΥ καλη κατασταση ή..... μολις μου χαρισει καποιος ενα :D :D :D :D :D :D :D

Γι αυτο και πρωτα ο Θεος απο του χρονου οι Τεχνικοι Ελεγχοι θα ειναι by the book...
Διαφωνω -ευτυχως- πλεον μαζι σου. και οι ελληνικές κατασκευες ως ποιοτητα κατασκευης ( υλικά κολλησεις κ.λ.π. ) εχουν φτασει σε καλό επιπεδο


Το κυριωτερο ομως προβλημα ειναι το οτι "χτιζουν" χωρις να "διαβαζουν" αλλα με το τι ακουσα τι μου ειπε τι θυμαται ο καθενας και παει λεγοντας, λες και το εκαστοτε εν ισχυ ρημαδοJ ειναι κρυφό

Τα σχεδια της FIA εξακολουθουν να μην εχουν κανενα σχεδιο για εξωτερικό cage ( Ναι ξερω υπαρχει ενα ( 1 ) χωρις ΚΑΜΙΑ επεξηγηση οσον αφορά το που και πως πιανει στην "μουρη"..)

Στα τριαλ&τροφυ φετος τα εξωτερικά cage νομιμοποιηθηκαν... με αρκετό "τσιγκλισμα" στο σεμιναριο τεχνικών εφορων οπου οκ.. ασε :oops: :oops: :oops:

Τυπικά στους αγωνες TR kai RR το εξωτερικό cage δεν προδιαγραφεται... απλά ειναι... "στιριγμα σκαρας"...

_________________
Φωκίων Πετρίτης aka "Μαϊντανός" !!!!!!!!!!!!

DISCO wanabe :):):):)


20 Ιούλ 2010, 16:26
Προφίλ
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 18:51
Δημοσιεύσεις: 9473
Τοποθεσία: Ωρωπός Αττικής (190 15)
Δημοσίευση Re: Rollcages τί ισχύει τελικά?
Φωκίων γειά,

με αφορμή την συζήτησή μας ας δούμε το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ rollcage της PPCAGES για τα Defender 90 με hardtop.

Kαλύπτει τις προδιαγραφές που έχουν θέσει η MSA και το ΑRC στην Αγγλία (κολλητό και όχι με saddles, πιάνει σε βάσεις που είναι βιδωμένες ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΑΣΣΙ και έχει όλες τις διαγώνιες μπάρες που επιβάλλεται να υπάρχουν για αγωνιστική χρήση και τέλος, για τις βασικές προδιαγραφές, είναι φτιαγμένο από σωλήνα διαμέτρου 50 χιλιοστών.)

Εικόνα

Εικόνα

Δίνεται και σε μορφή κιτ με έτοιμα κομμένα και μορφοποιημένα τα κομμάτια του για συγκόλλησή τους στην Ελλάδα κατά την τοποθέτησή του στο αυτοκίνητο.

Μπορεί να αφαιρεθεί με βγάλσιμο του hardtop και δεν αφήνει στο αμάξωμα παρά μόνο στο πάτωμα τις τρύπες στήριξής του επάνω στο σασσί οι οποίες και καλύπτονται άνετα με τις βίδες που το συγκρατούν.

Τιμή στα 1100 Ευρώ συν μεταφορικά (μία παλέτα)

Φωκίων μπορώ να ζητήσω τις ακριβείς προδιαγραφές του MSA/ARC αν σε ενδιαφέρουν για να κάνουμε μία σύγκριση.

Χαιρετώ και ελπίζω να είναι ενδιαφέρον για όσους πιθανόν το χρειάζονται.

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος ηλιθίου"
(ο αχάριστος μπορεί να επανορθώσει, ο ηλίθιος ποτέ)


23 Αύγ 2010, 21:03
Προφίλ
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 18:51
Δημοσιεύσεις: 9473
Τοποθεσία: Ωρωπός Αττικής (190 15)
Δημοσίευση Re: Rollcages τί ισχύει τελικά?
Φωκίων και λοιποί συνάδελφοι,

έψαξα λιγάκι και με την βοήθεια και της Rachel από την PPCAGES βρήκα το ακριβές κείμενο που καλύπτει τα των προδιαγραφών ασφαλείας για την MSA/RAC. Και οι δύο αυτοί οργανισμοί στην Αγγλία υπόκεινται στις διατάξεις και απαιτείται να καλύπτουν και τις προδιαγραφές τις FIA.

1. Αρχείο .pdf με τις προδιαγραφές για τον εξοπλισμό ασφαλείας (rollcages, πυροσβεση, ζώνες, κράνη, γενικός διακόπτης ηλεκτρικών κλπ καθώς και σχεδιαγράμματα για τα επιμέρους εξαρτήματα των rollcages)
http://rapidshare.com/files/414856161/C ... s.pdf.html


2. Aρχείο .pdf με όλα τα σχετικά περί των διατάξεων κλπ για όλα τα αγωνίσματα που έχουν σχέση με εκτός δρόμου διοργανώσεις (εκτός από τα αγγλικού τύπου trials που γίνονται με αυτοκίνητα δρόμου με κίνηση σε δύο τροχούς μόνο)
http://rapidshare.com/files/414856896/S ... ations.pdf

(το δεύτερο κείμενο δεν αναφέρει κάτι ιδιαίτερο για τα rollcages αλλά είπα να το συμπεριλάβω στην καταχώρηση για όποιον τον ενδιαφέρει να κάνει σύγκριση ανάμεσα στα της Ελλάδος και τα του Ηνωμένου Βασιλείου)

Χαιρετώ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος ηλιθίου"
(ο αχάριστος μπορεί να επανορθώσει, ο ηλίθιος ποτέ)


24 Αύγ 2010, 17:41
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 85
Δημοσίευση Re: Rollcages τί ισχύει τελικά?
Κατ' αρχην συγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση. Διακοπές γαρ και μετα..... πηξιμο....

το μπρωστινό Π κατα την FIA εχει θεμα καθοτι για τα "χειροποιητα" αυτα δηλ. που η FIA δεν εχει δωσει ομολογκασιον "ως εχουν" γιατι εχει 2 καμπες κατεβαινωντας αντι της 1 που επιτρεπεται.

το οτι καλυπτει τους ΕΘΝΙΚΟΥΣ κανονισμους της Αγγλιας δεν σημαινει οτι καλυπτει και την FIA (κι εμεις εδω παμε μονο FIA - τοσο μπροστα ειμαστε....τρομαρα μας).

Σε καμια περιπτωση δεν υποστηριζω οτι δεν ειναι ανθεκτικό - απλά λεω οτι δεν ειναι "συννομο" 100%.

( Και μια χαρη - δεν μπορεσα να βρω τις τεχνικές λεπτομερειες που επιτρεπουν στο BTCC να τρεχουν με υγραεριο. Πως στηριζουν δεξαμενες κ.λ.π., τι απαιτειται. μπορεις να βοηθησεις με τις γνωριμιες σου???? - Ευχαριστω.)

_________________
Φωκίων Πετρίτης aka "Μαϊντανός" !!!!!!!!!!!!

DISCO wanabe :):):):)


10 Σεπ 2010, 08:30
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Απαντήστε στο θέμα   [ 18 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com