Προβολή αναπάντητων δημοσιεύσεων | Προβολή ενεργών θεμάτων Τώρα είναι 25 Μάιος 2018, 00:14



Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
Δεν ηταν 4χ4 αγωνας αλλα το ΦΟΒΕΡΟ 34ο ΕΛΠΑ 
Συγγραφέας Μήνυμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Απρ 2009, 11:20
Δημοσιεύσεις: 195
Τοποθεσία: FILOTHEI
Δημοσίευση Δεν ηταν 4χ4 αγωνας αλλα το ΦΟΒΕΡΟ 34ο ΕΛΠΑ
Άρης Βωβός
Yurii Protasov-Adrian Aftanaziv (Mitsubishi Lancer EVO 9)
Antonin Tlustak-Jan Skaloud (Skoda Fabia S2000)
Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός (Subaru Impreza N12)
Nίκος Χαλιβελάκης-Ελένη Μαλακτάρη (Mitsubishi Lancer EVO 9)
Jan Cerny-Pavel Kohout (Citroen C2 R2 Max)
Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης (Opel Corsa S1600)
Κωνσταντίνος Παπαδογεώργος-Κωνσταντίνος Πάλλας (Toyota Yaris)
Θέμης Χαλκιάς- Νίκος Μουζάκης (Subaru Impreza N15)
Θανάσης Τσίλης-Μάνος Αχτίδας (Mitsubishi Lancer EVO 9)
Θέλει πάντα να κερδίζει. Αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουμε οι περισσότεροι από όσους (αλήθεια πόσοι ασχολούμαστε με τους ελληνικούς αγώνες. Ο Άρης Βωβός είναι ότι ταχύτερο διαθέτει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια και ο σπουδαίος αυτός οδηγός φροντίζει να το πιστοποιεί σε κάθε ευκαιρία. Αυτό ακριβώς έκανε και στο 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, όπου με τον «ΕΛ-ΕΜ» πάντα στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX, κυριάρχησαν απόλυτα και κατέκτησαν δικαίως τη νίκη. Από την πρώτη ειδική του αγώνα πέρασαν στην κορυφή και παρέμειναν εκεί ως το τέλος, πιστοποιώντας την ανωτερότητα τους έναντι των υπόλοιπων συνδυασμών, οι οποίοι ήταν υποδεέστεροι τόσο σε σχέση με τους νικητές, όσο και με τους Παπαδημητρίου-Χατζητσοπάνη που εγκατέλειψαν, γεγονός που μαρτυρά και η τελική διαφορά στη γενική κατάταξη. Ένα αποτέλεσμα που εκτός από το γεγονός ότι τον χρίζει πολυνίκη του ΕΛΠΑ, αφού αυτή είναι η 3η του επικράτηση μετά από αυτές που σημείωσε το 1998 και το 2001, του χαρίζει και το δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος, και τον έκτο συνολικά της καριέρας του. Αναμφίβολα, και οι αριθμοί πλέον μιλάνε από μόνοι τους.

Το πλήρωμα του EVO IX σήμερα δεν είχε κανένα λόγο να ρισκάρει και να πιέσει. Ειδικότερα από τη στιγμή που οι Μίχος-Χειράκης είχαν πολύ νωρίς μία έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν, γνώριζαν πολύ καλά ότι το μόνο που χρειάζονταν ήταν να φτάσουν στον τερματισμό. Και το κατάφεραν. Αντίστοιχη τύχη είχε και ο Πάνος Χατζητσοπάνης, ο οποίος με ένα σαφώς υποδεέστερο αυτοκινήτου έναντι του ανταγωνισμού πρόσφερε πλούσιο θέαμα εχθές, ενώ σήμερα το πρωί δεν κατάφερε δυστυχώς να ξεκινήσει λόγω προβλήματος στα αμορτισέρ. Παράλληλα, ούτε ο Γιάννης Παπαδημητρίου κατάφερε να ξεκινήσει σήμερα, αφού δεν υπήρχε η δυνατότητα επισκευής του αυτοκινήτου. Έτσι, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» έμειναν πολύ μόνοι απέναντι στον ξενόφερτο ανταγωνισμό, αλλά κατάφεραν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία απέναντι στην πρόκληση.

Την ώρα που οι Πρωταθλητές Ελλάδος ταξίδευαν προς τον τερματισμό, οι υπόλοιποι ξένοι συνδυασμοί, οι οποίοι και ακολουθούν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, είχαν τη δική τους μάχη. Και ενώ όλα έδειχναν ότι ο Michal Solowow θα ήταν αυτός που θα κατακτούσε τη δεύτερη θέση στο βάθρο και μαζί τους περισσότερους βαθμούς στο ERC, ένα πρόβλημα στον κινητήρα δύο ειδικές πριν το τέλος, τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Έτσι, ο Ουκρανός Yuri Protasov με το Lancer EVO IX, κατάφερε να ανέβει δεύτερος και να τερματίσει στο βάθρο, σημειώνοντας το καλύτερο του αποτέλεσμα σε επίπεδο ERC. Βέβαια, ο Ουκρανός αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, τόσο με την ανάρτηση, ενώ χτύπησε και τον τροχό του EVO λίγο πριν το τέλος, χωρίς ευτυχώς να του στερήσει το σημαντικό για τον ίδιο αποτέλεσμα. Πάντως, σε κάθε περίπτωση ο Protasov μπορεί να μην εντυπωσίασε στις ειδικές διαδρομές, αλλά κινήθηκε γρήγορα και αξιοπρεπώς.

Τα μηχανικά προβλήματα, όμως, δεν έκριναν μόνο την 2η θέση της γενικής, αλλά και την 3η! Βλέπετε, εκτός από τον Solowow, και ο Matsiej Oleksowicz αναγκάστηκε να εγκαταλείψει σήμερα από πρόβλημα στο κιβώτιο του Fiesta, με αποτέλεσμα στην 3η θέση της γενικής να σκαρφαλώσει ο Antonin Tlustak με το Skoda Fabia S2000. Ο Τσέχος οδηγός, εκμεταλλεύτηκε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τα προβλήματα των αντιπάλων του, έτσι ώστε να καταφέρει να σκαρφαλώσει στην 3η θέση του βάθρου, σημειώνοντας επίσης το καλύτερο του αποτέλεσμα στο ERC. Βέβαια, αξίζει να τονίσουμε ότι ο νεαρός οδηγός συμμετείχε για πρώτη φορά στο χώμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία για τις μέτριες επιδόσεις του.

Από εκεί και πέρα, η συνέχεια στην κατάταξη είχε ελληνικό ενδιαφέρον. Μάλιστα, ακόμα ένας οδηγός κατάφερε να σημειώσει στο 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ μία από τις καλύτερες επιδόσεις της καριέρας του. Ο λόγος για τον Διονύση Σπανό, που με τον Σωτήρη Γκοτοβό, κατάφεραν μετά από έναν μαραθώνιο δύο ημερών να τερματίσουν στην 4η θέση της γενικής, αλλά και την 5η του ελληνικού αγώνα σήμερα. Βλέπετε, όπως σας είχαμε αναφέρει και εχθές, κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά για το ελληνικό Πρωτάθλημα. Ένα αποτέλεσμα που ήρθε μετά από μεγάλη προσπάθεια του πληρώματος, το οποίο και κατάφερε να φέρει το λευκό Subaru Impreza N12 πίσω στην Ιτέα, έχοντας αντιμετωπίσει σήμερα και σημαντικά προβλήματα με τα φρένα. Πάντως, αμφότεροι είναι άξιοι συγχαρητηρίων, ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για ένα πλήρωμα χαμηλών τόνων που στόχος τους είναι ξεκάθαρα η προσωπική ευχαρίστηση.

Στην 5η θέση της γενικής, ακολούθησε ο Νικόλας Χαλιβελάκης, με την Ελένη Μαλακτάρη δίπλα του στο ΕΚΟ-Lancer EVO IX. Ο νεαρός οδηγός κατάφερε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του αγώνα, και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό, παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισαν λίγες ειδικές πριν το τέλος. Συγκεκριμένα, αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με το τούρμπο, το οποίο εν τέλει δεν τους στοίχισε μία εγκατάλειψη και τους επέτρεψε να πανηγυρίσουν σήμερα και την 4η θέση του ελληνικού αγώνα. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε ο Jan Cherny από την Τσεχία, ο οποίος οδήγησε δύο ημέρες στο όριο το Citroen C2 R2. Μάλιστα, με αυτό το αποτέλεσμα ο νεαρός οδηγός, όχι μόνο κατάφερε να τερματίσει πρώτος στην κατηγορία των αυτοκινήτων με κίνηση στους δύο τροχούς, αλλά και να κατακτήσει και μαθηματικά πλέον τον τίτλο στο 2WD Cup της FIA. Αρκετά πιο πίσω από τον Cherny ακολούθησε ο Szymon Ruta με το Peugeot 207 S2000, ο οποίος σήμερα εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα των υπόλοιπων συνδυασμών, και κάλυψε το χαμένο από εχθές έδαφος, με αποτέλεσμα να τερματίσει έβδομος γενικής.

Στην όγδοη θέση, και πρώτοι στην ελληνική F2 τερμάτισαν και σήμερα οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600, οι οποίοι έκαναν το δύο στα δύο και μπήκαν για τα καλά στη μάχη της διεκδίκησης της F2 στο κύπελλο χώματος. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα κινήθηκαν γρήγορα, ενώ σήμερα χτύπησαν και σε ένα βράχο με αποτέλεσμα να φοβηθούν μήπως προκαλέσουν κάποια σοβαρότερη ζημιά στο αυτοκίνητο. Οι Παπαδογεώργος-Πάλλας και Γιώτης-Βότσης, με Toyota Yaris και Hyundai Accent, αντίστοιχα, συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, με τους πρώτους να κερδίζουν και τις δύο ημέρες την Α/5! Όπως έχουμε αναφέρει και πιο πριν, ο ελληνικός αγώνας έχει δύο κατατάξεις, και πίσω από τον νικητή Άρη Βωβό, ακολούθησε ο Θέμης Χαλκιάς, που μαζί με τον Νίκο Μουζάκη, κατάφεραν να φέρουν το Subaru Impreza N15 στον τερματισμό. Ο συμπαθής οδηγός επιθυμούσε διακαώς να τερματίσει έναν αγώνα και επιτέλους τα κατάφερε, ξεπερνώντας και τα χθεσινά προβλήματα, τα οποία τον οδήγησαν στην εγκατάλειψη. Πίσω τους, τερμάτισαν οι Τσίλης-Αχτίδας, οι οποίοι επίσης εγκατέλειψαν εχθές και σήμερα επέστρεψαν καταφέρνοντας να ανέβουν στο ελληνικό βάθρο του αγώνα της δεύτερης ημέρας.

Παράλληλα, σήμερα επέστρεψαν στη δράση και τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των Ιστορικών, με τους Λυκάκη-Χατζηθεωδορίδη στο τιμόνι του Ford Escort RS 2000 να κερδίζουν εν τέλει τον αγώνα. Σήμερα, οι συμμετέχοντες στην κατηγορία αγωνίστηκαν σε τρεις ειδικές διαδρομές, και από εκεί επέστρεψαν στην Ιτέα για τη ράμπα του τερματισμού. Και σε αυτήν την περίπτωση, η σημερινή ημέρα προσμετρούσε ξεχωριστά για το Πρωτάθλημα, ενώ υπήρχε και ξεχωριστή γενική κατάταξη για τον διήμερο αγώνα. Έτσι, οι Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης κέρδισαν τον αγώνα, αλλά και την κάθε ημέρα ξεχωριστά. Το πλήρωμα του λευκού Escort, συνάντησε και σήμερα αντίσταση από τους Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα, ειδικά στις περιπτώσεις που ο ταλαντούχος οδηγός-συνοδηγός για την περίσταση- ανέλαβε τα πηδάλια, τερματίζοντας τελικά με το εντυπωσιακό σε όψη και ήχο Ford Escort RS 1600, και σήμερα δεύτεροι. Στη μάχη της κορυφής βρέθηκαν και οι Καροτσιέρης-Κατάρας με ακόμα ένα Ford Escort RS 2000, οι οποίοι όμως στάθηκαν και σήμερα άτυχοι, αφού εγκατέλειψαν μία ειδική πριν το τέλος από μηχανικό πρόβλημα.

Με αυτόν τον τρόπο, το 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ πέρασε στην ιστορία, και ήδη τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα και ομάδες έχουν αρχίσει να φεύγουν από την Ιτέα. Σίγουρα, ο αγώνας οργανωτικά άγγιξε τα υψηλά επίπεδα που έχουμε συνηθίσει. Οι οδηγοί έμειναν ικανοποιημένοι, με εξαίρεση τα σφικτά ωράρια σε κάποιες περιπτώσεις. Θετικό ήταν το στοιχείο ότι οι χωμάτινες επιφάνειες, και συγκεκριμένα το Δροσοχώρι, από το οποίο οι αγωνιζόμενοι πέρασαν συνολικά πέντε φορές στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και δεν καταστράφηκαν. Βέβαια, όταν είσαι σε μία περιοχή όπως η Φωκίδα και η ευρύτερη περιοχή, όπου μας περικυκλώνουν πολλές και υπέροχες ειδικές διαδρομές, αναρωτιέσαι αν θα ήταν καλύτερα να περιελάμβανε έστω ακόμα μία. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η σχεδίαση ήταν έξυπνη, χωρίς να ταλαιπωρεί τους οδηγούς. Αυτό που χρειάζεται κατά τη γνώμη μας αναθεώρηση είναι γενικότερα το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Το ενδιαφέρον είναι αισθητά μειωμένο και πλέον η Παγκόσμια Ομοσπονδία πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο της ένωσης του ERC με το IRC. Και αν δεν είναι αυτό εφικτό; Ας καταργηθεί ο τρόπος βαθμολόγησης, όπου επιβάλλει σε κάποιον οδηγό να δηλώνει συμμετοχή από την αρχή της χρονιάς, αποτρέποντας κάποιους που κερδίζουν αγώνα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν να αποφασίσουν την εμπλοκή τους στη συνέχεια. Και αν από όλα αυτά τίποτα δεν είναι εφικτό, η δική μας οργανωτική επιτροπή πρέπει είτε να εξετάσει σοβαρά και με πλάνο το ενδεχόμενο της ένταξης του αγώνα στο IRC, είτε έστω την αλλαγή της ημερομηνίας νωρίτερα. Βλέπετε, τον Οκτώβριο στις περισσότερες των περιπτώσεων ο τίτλος έχει κριθεί, με αποτέλεσμα οι κορυφαίες συμμετοχές να μην αποφασίζουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα. Αν πρέπει να γίνει ασφάλτινος; Καλή ερώτηση, αλλά μεγάλο θέμα ανοίξαμε που δεν είναι της παρούσης.

---www.rally.gr---

Παιδια καλα τα 4χ4 αλλα η μεγαλη μου αγαπη ειναι οι αγωνες αυτοκινητου κυριως τα Ιστορικα. (Ασφαλτο, χωμα, πιστα εκτος απο F1 την οποια την βαριεμαι μεχρι θανατου. Εχω βρεθει σε οτι αγωνα μπορειται να φανταστειται. Αγγλια RAC 5 χρονιες, Porsche Cup σe Silverstone & Monaco 4 φορες, 24h LE Man 1 φορα + Historic Le Man 1 φορα αλλα και στον φανταστικο αγωνα που εγινε μια φορα στην χωρα μας http://www.class-1.com/) Anyway στα δικα μας τωρα. Ειχε παρα πολυ καλες συμμετοχες σε ολες της κατηγοριες, ειχε ζεστη, ειχε χωμα, ειχε ιδρωτα, ο αγωνας τα ειχε ολα. Τα ιστορικα για αλλη μια φορα ηταν ολα τα λεφτα πραγματικα. Καρουτες ολα θυμιζαν τα παρα πολυ καλα Ακροπολις του 80 & 90. Εγω να φωναζω σε καθε περασμα στα Ιστορικα. Κλασσικα εμεις με την οργανωση μας με ψυγειο γεματο αναψυκτικα, νερα, τοστακια, της ανακλινομενες πολυθρονουλες μας, καπελο, γυαλια, κλπ. Απλα ενας φανταστικος αγωνας και ας μην ετρεχε η μεγαλη μου αγαπη 911 RSR (replica) του Πετροπουλου. Και τι εγινε δηλαδη που φυσαω την μυτη μου και βγαζω κοκκινο γαρμπιλοχωμα. ΑΠΛΑ ΑΞΙΖΕ.

_________________
---My little garage---
1303s GERMAN LOOK 2.8 ltrs - http://www.germanlook.net
VW 1300 1964 OUTLAW (Race Car) - http://www.rallybugs.com/CSBeetle.htm
Defender 90 3.5ltrs V8.
BMW E30 Convertible - 1992.
HONDA MONKEY z50
-RESPECT THE ELEMENTS-


04 Οκτ 2010, 13:14
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Απαντήστε στο θέμα   [ 1 Δημοσίευση ] 

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com