Antistall, αυτοματα κιβώτια & ποινες σε αγώνες Τrial
Αγαπητοί συνάδελφοι χρόνια πολλά και καλή χρονιά,
με την ευκαιρία αναφοράς στο σύστημα αντιστάλ (δεν αφήνει τον κινητήρα να σβύσει) αντιγράφω σχετικό ερώτημα για το ποιά είναι η αντιμετώπιση των αυτοκινήτων αυτών αλλά και εκείνων με αυτόματο κιβώτιο σε σχέση με τις ποινές στο trial όπου τουλάχιστον παλαιότερα και αν δεν με απατά η μνήμη υπήρχαν αρνητικές βαθμολογικές επιπτώσεις όταν έσβυνε ο κινητήρας κατά την διάρκεια της ειδικής διαδρομής.
==============
""""
Μάκη χρόνια Πολλά και καλή χρονιά,
το θέμα του antistall στις κατηφόρες το είχε αναφέρει εδώ και δύο χρόνια καλός συνάδελφος που αγόρασε ένα από τα πρώτα που ήρθαν στην Ελλάδα και τον προβλημάτισε αρκετά ιδίως σε σύγκριση με το TD5 που είχε στην κατοχή του πριν αγοράσει το πλέον πρόσφατο μοντέλο.
Ανέφερες και το θέμα του trial και μου δημιούργησες και μία απορεία.
Στους αγώνες trial υπήρχε ποινή για κάθε φορά που έσβυνε ο κινητήρας. (δεν ξέρω αν ισχύει αυτό ακόμη)
Τί γίνεται τώρα με το TD4 που έχει antistall αλλά επίσης ποιά ήταν η αντιμετώπιση των αυτοκινήτων με αυτόματα κιβώτια (στα οποία είναι εξαιρετικά δύσκολο να σβύσει ο κινητήρας σε μανούβρες καθώς το torque converter επιτρέπει την περιστροφή του στροφάλου ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται με ταχύτητα χωρίς να κινείται)
Ακαδημαϊκή ερώτηση μάλλον αλλά θα ήμουν πολύ περίεργος να μάθω τί συμβαίνει. Τώρα που το σκέφτομαι μπορούμε να το αναρτήσουμε και στην ενότητα "ΑΓΩΝΕΣ" και σίγουρα ο Γιάννης Αθανασίου ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ θα μας απαντήσει.
Χαιρετώ
'''''''''''''''''
----------------------
Οποιος συνάδελφος γνωρίζει θα ήταν πολύ διαφωτιστικό να μοιραστεί τις γνώσεις του μαζί του έστω και για ακαδημαϊκούς λόγους.
Γιάννη περιμένουμε και την δική σου απάντηση, αν φυσικά θέλεις, μιάς και είσαι από τους ανθρώπους που ξέρουν καλά τα των αγώνων και η άποψή σου είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη.
Απο τους τεχνικους κανονισμους παντως δεν απαγορευεται οποτε συμετεχει κανονικά.
απο την αλλη πρακτικά σε αυτους τους αγωνες σπανιως συμετεχει καποιος με τοσο ακριβό αυτοκινητο ( ναι οκ υπηρξε 1 εξαιρεση του Νταη και αλλων αλλα αυτο ηταν μια φορά )
+ βεβαια καποια αλλα περισσότερο ή λιγότερο συμαντικά, όπως βαρος, γωνίες γενικώς, "ανεκτικότητα" και αντοχη σε μετατροπές και "ξυλο" ( και αξια επισκευης....) ταχυτητα στην αποκριση του γκαζιου + το πως θα αντιδρουν και τα υπολοιπα ηλεκτρονικά....
αυτο που θελω να πω με λιγα λογια ειναι οτι ΣΥΝΟΛΙΚΑ αυτο το ενα πλεονεκτημα υπερκεραζεται απο αλλα μειονεκτίματα..
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση